31 iul. 2009

Planteaza un copac cu un click



În fiecare an aproximativ nouă miliarde de CO2 sunt absorbite de copaci, dar aproape două miliarde de tone sunt degajate prin despădurire. Prin plantarea mai multor copaci putem să ne demonstrăm angajamentul în echilibrarea climatică a Terrei şi să facem mediul nostru înconjurător mai verde.
Comisia Europeană invită tinerii europeni să ia parte la iniţiativa "Planteză un copac printr-un click" şi să se alăture în lupta împotriva schimbărilor climatice.

Care-i faza? Te inscrii pe acest site. Daca esti intre primii 5000 de participanti, primesti acasa un puiet si instructiunile de plantare. Il plantezi si astfel contribui la "santatea" mediului inconjurator.Faci o poza cu copacul tau si o trimiti pe acelasi site si arati ca esti solidar cu natura. Lumea te voteaza pe site si tu poti sa castigi o aventura intr-o tabara de mediu undeva prin Europa.

Participanţii din municipiul Câmpia Turzii care nu au loc pentru plantarea copacului primit se pot adresa Compartimentului Mediu din cadrul primăriei, P-ţa Unirii nr.11, camera 6, sau la telefon 0264-366566.

M-am inscris si eu. O biblioteca am inceput sa adun, plantez copacul, mai visez la casa si... aproape ca m-am facut om!

2 comentarii:

Rares Morar spunea...

M-am inscris de mult (mai bine de 2 saptamani) si nu am primit niciun semn :(...daca afli ceva te rog sa ma anunti si pe mine

Adi Buzdugan spunea...

Salut,
Daca vrei sa duci mai departe ideea cu salvarea pamantului nostru, noi (adica eu si cativa prieteni apropiati mie) am declansat un proiect de reciclare. Mai exact, daca ai hartie sau alte materiale reciclabile noi le strangem, am improvizat niste locuri de depozitare si cand stragem o cantitate mai mare o reciclam.
Mergem pe ideea sa strangem materialele care sunt reciclabile din jurul nostru si sa nu le consideram gunoaie.
Noi strangem hartie (in principal), pet-uri, feroase si neferoase, plastic, folie transparenta.
Poate mai ai prieteni interesati!

Trimiteți un comentariu

Sunt foarte curios ce parere ai despre asta!
Astept comentariile tale.

Daca nu ai un cont Google si alegi sa scrii prin optiunea "Anonim", fii dragut(a) si scrie in paranteza numele tau la sfarsitul mesajului.

https://www.google.com/accounts/NewAccount

Arhiva completa

Top 10 postari