1 iun. 2010

De ziua copilului...

De ziua copilului, ma simt un copil care asteapta copil. De ziua mea (20 mai pentru cei care ati uitat) ma gandeam cum a trecut timpul si ma intrebam cum va fi copilul ce in curand imi va zice""tata"...

Astazi, de ziua copiilor sunt din nou nostalgic. Ma gandesc cum copiii aceia dulci, nevinovati si iubitori devin, in timp niste chestii numite adulti atat de plictisitoare! Acestea uita sa mai zambeasca, sunt mereu nemultumiti ca sa se mai bucure, sunt prea posomorati ca sa mai cante, prea mandrii sa mai planga cand fac buba si prea "perfecti" ca sa isi inverzeasca pantalonii in iarba... Din copliii care fac ce le place, devenim adultii care facem doar ce trebuie. Si mie asta nu imi place...

Vestea buna pentru mine este ca voi avea ocazia sa retraiesc fiecare toate acele emotii copilaresti, urmarindu-mi fiul crescand. Asta daca lucrurile care trebuie imi vor lasa timp....

Destul cu nostalgia. Pana una alta, pe toti cei care inca se mai simt copii vreau sa ii anunt ca sambata asta, la Biserica Betania se va sarbatori copilaria. Toti copiii din oras, indiferent de varsta, culoarea ochilor, inaltime, sau religie sunt asteptati pe Str. Dr. Ioan Ratiu, la nr.59 (Campia Turzii) incepand cu ora 10 la o conferinta cu titlul " Isus iubeste copilasii"

Mai jos, este afisul. Pentru cine vrea, poate sa dea mai departe vestea.

5 comentarii:

Zamfir spunea...

Data viitoare, ţi-aş fi recunoscător dacă mi-ai trimite pe e-mail, cu o zi înainte, afişul spre popularizare!

Anonim spunea...

sai jucam la nunta

Zamfir spunea...

"Data viitoare, ţi-aş fi recunoscător dacă mi-ai trimite pe e-mail, cu o zi înainte, afişul spre popularizare!".
Dacă crezi că "nu mai merit", spune-mi! Promit că nu mă mai ... mir! (pe ruseşte: MIR = PACE!).

Cristi spunea...

Bună seara, vă trimit acest mesaj în speranţa unei colaborări de link exchange.
Dacă sunteţi de acord, trimiteţi un mesaj cu numele blogului si adresa :)

blogurile cu care doresc să fac acest schimb sunt :

titlu : Cure de slabire
adresa : http://curedeslabirenoi.blogspot.com/

titlu : Moda in top
adresa : http://modaintop.blogspot.com/

Numa bine :)

29 decembrie spunea...

Buna,
am dat de blogul tau si e placut sa-l citesti..
daca esti interesat de un link exchange, astept o reactie din partea ta la adresa schimbeschigabriela@gmail.com
voi reveni,
multumesc!

Trimiteți un comentariu

Sunt foarte curios ce parere ai despre asta!
Astept comentariile tale.

Daca nu ai un cont Google si alegi sa scrii prin optiunea "Anonim", fii dragut(a) si scrie in paranteza numele tau la sfarsitul mesajului.

https://www.google.com/accounts/NewAccount

Arhiva completa

Top 10 postari