1 dec. 2010

1 Decembrie văzut din afară

Este 1 Decembrie. Ce zi e astăzi? În primul rând AMR-ul arată 10 zile până mă întorc în țară. Și cum a nins foarte abundent peste Viena, fără cauciucuri de iarnă nu putem înainta, așa că ne întoarcem acasă la căldură. O cafea și... pe net!

Pagina de start Google arată ciudat! Daaaa... e ziua națională a României! De obicei, eram oarecum entuziasmat de ziua asta. Era o zi în care încercam să mă simt cel puțin mulțumit dacă nu mândru pentru că sunt român.


Mi-am amintit de imnul intonat de fanfară, de Alba Iulia și de parada militară. Intru pe Realitatea.net să le văd în direct. Însă irealitatea nu se dezminte. Titlul lor era ceva de genul Ziua mândriei in plină sărăcie. Detest negativismul în general, îl detest și mai mult în zile speciale, de sărbătoare. Schimb postul, ProTV îl are în față pe Măruță care e vesel și vorbește despre optimism. E bine! Mai bine să rămân aici.

Dincolo de ceea ce se întâmplă la televizor, eu cred că ziua națională ar trebui să fie sărbătorită cu mai mult fast, mai multă culoare și mai multă gălăgie. Poate pe noi anotimpul nu ne ajuta ca pe americani sau pe francezi.

Mie mi-e dor de România, de orașul meu. Dar asta se întâmplă pentru că acolo am amintirile cele mai frumoase, am trăit zile fericite și, cel mai important... acolo sunt cele mai importante persoane din viața mea.

Dar austriecii nu știu de ziua națională a României și nu au nici noțiunea de DOR în vocabular, așa că nu mai am timp de meditații naționaliste. Trebuie sa plec. La muncă.

Sărbătoriți bine!

2 comentarii:

Unknown spunea...

La multi ani si tie si Dorul e clar ca nu se stinge nici cu vorbe, nici cu imagini.Iti multumesc si pentru vizita ta pe pagina noastra.

Tivadar Emanuel spunea...

dar ce muncesti acolo??
te intorci doar de sarbatori in tara ?
e mai bine acolo ??? - si nu ma refer la ceea ce se contureaza in jurul cuv. 'dor'...

Trimiteți un comentariu

Sunt foarte curios ce parere ai despre asta!
Astept comentariile tale.

Daca nu ai un cont Google si alegi sa scrii prin optiunea "Anonim", fii dragut(a) si scrie in paranteza numele tau la sfarsitul mesajului.

https://www.google.com/accounts/NewAccount

Arhiva completa

Top 10 postari