11 iul. 2008

Campanie de imagine Campia Turzii- start


Voi nu v-aţi sǎturat sǎ spuneţi cuiva ca sunteţi din Câmpia Turzii şi lumea mereu sǎ zica”Mda, am auzit de Turda....” sau „ în Câmpia Turzii? La ce numǎr locuiţi?”
Eu da! Şi m-am hotǎrât sǎ incep sǎ fac ceva în acest sens.Noi toţi „ghirişenii” putem face oraşul mai cunoscut.Iar netul poate fi unealta potrivita!


Pentru început m-am gândit sǎ facem împreunǎ un inventar al acelor lucruri care sunt reprezentative pentru municipiul Câmpia Turzii. Cu alte cuvinte, sǎ vedem cu ce defilǎm. Eu am fǎcut primul pas , şi am realizat acel slide „Made in Câmpia Turzii”, prin care sǎ fac cunoscute produse fabricate în oraş şi care, se regǎsesc in magazinele din toatǎ ţara.

Urmatorul pas vreau sǎ îl faceţi voi şi sǎ scrieţi la comentarii acele lucruri care sunt reprezentative pentru urbe. Pot fi : personalitǎţi, artişti, locuri,peisaje,firme,instituţii evenimente,tradiţii,produse fabricate aici.
Dacǎ aveţi materiale , poze, date istorice, cu privire la oras, vǎ rog mi le trimiteţi pe mail sau messenger(ionel_pavel2004@yahoo.com)

Odatǎ ce vom avea cele mai reprezentative simboluri ale oraşului vom demara o campanie de imagine, un re-branding al municipiului Câmpia Turzii.Poate vom coopta şi instituţii publice,firme, mass media în campanie, dacǎ se va dovedi suficient de interesant demersul nostru.

7 comentarii:

Anonim spunea...

da, ar fi o idee buna sa le spunem tuturor ce incredibil de aroganti sunt oamenii din Campia Turzii si cum se cred ei mai buni ca altii si se fac ca nu-i vad pe unii pe strada

Anonim spunea...

asta e o poza cu intregul orash? =)) :P na sa te saturi deplin :)) :P

Revin... spunea...

Pt "anonim al II lea"

E o poza cu parcul "Ionel Floasiu" Pt cultura generala a ta,orasul e destul de mare, incat sa nu incapa intr-o singura poza.Poate din avion...

Anonim spunea...

eu nu mai locuiesc in rominia de mult, dar pot sa zik k Campia Turzii e un oras foarte frumos si lumea e amabila, si primul anonim care a scris k nu nu stiu ce mai cauta in CAMPIA, pleaca dak nu i-ti place.

Anonim spunea...

locuitorii din campia turzii sint marlani badarani si fara maniere

Anonim spunea...

Uite am gasit inca un motiv pentru care am putea colabora, pentru a face cunoscut acest oras. (vezi primul comentariu)

Anonim spunea...

Nici un loc in lume nu iti ofera numai: bine, frumos, bun. Dar poti sa lasi binele, frumosul si bunul sa o ia nitel inaintea raului si uratului. Pentru mine Campia e ca o carte de povesti din copilarie: o deschid, o rasfoiesc si imi ma napadesc amintiri dragi care vor dispare o data cu mine, asa dupa cum s-a intamplat cu multi altii intainte. Si e bine ca e asa pentru ca sa poata veni altii care au si ei dreptul lor la viata, bucurie si amintiri.

Trimiteți un comentariu

Sunt foarte curios ce parere ai despre asta!
Astept comentariile tale.

Daca nu ai un cont Google si alegi sa scrii prin optiunea "Anonim", fii dragut(a) si scrie in paranteza numele tau la sfarsitul mesajului.

https://www.google.com/accounts/NewAccount

Arhiva completa

Top 10 postari