3 iun. 2008

Popular sau motivant?

Acum ca am intrat si eu in blogosfera(cica asa se numeste spatiul asta in care lumea isi revarsa refularile) am depistat deja o tendinta pe care o au cei mai populari blogeri.

Cei mai comentati,accesati si apreciati blogeri se pare ca sunt aceia care , in postarile lor au o doza cat mai mare de cinism. Cei mai multi sunt observatori(unii destul de pertinenti si exacti) ,ai lumii in care traiesc. Dar asta inseamna ca nu fac mai mult decat sa observe, de pe o pozitie de undeva, dinafara lumii,a evenimentelor. Si ei pretind ca sunt deasupra. Ceea ce e altceva.E o cale pe care aleg unii sa mearga si cred ca e nevoie si de asta in spatiul virtual.

Eu nu vreau sa am o astefel de atitudine si blogul meu vreau sa fie altfel. Vreau sa imi pastrez mintea limpede , chiar daca ma voi implica.Ceea ce scriu,vreau sa motiveze oamenii.Nu sa stea pasivi,sa priveasca in jur ca spectaroi la un show, ci vreau sa fie actori in melodrama asta numita viata.Nu imi doresc (neaparat) sa fiu amuzant, ci mai degraba motivant.

Sunt un om caruia ii place sa se implice si am naivitatea de a considera ca pot schimba ceva. Astazi am primit confirmarea ca am ales ce trebuia . Si confirmarea suna cam asa:
"mersi mult dar citind ceai scris parca nici nui asa grea viata asta
si sigur astazi imi este mai usor cat timp am proaspat in memorie"
.
E un mesaj primit pe messenger,ca reactie la un articol.Despre aste era vorba. Asta e satisactia mea.
Dintre miile de bloguri,nu vreau al meu sa fie cel mai popular , dar vreau sa fie folositor pentru macar unu la suta din cei care il citesc. Si atunci mi-am atins scopul.
Inca un blog, care mie mi se pare ca merge pe aceeasi idee.Va recomand blogul lui Alin.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Sunt foarte curios ce parere ai despre asta!
Astept comentariile tale.

Daca nu ai un cont Google si alegi sa scrii prin optiunea "Anonim", fii dragut(a) si scrie in paranteza numele tau la sfarsitul mesajului.

https://www.google.com/accounts/NewAccount

Arhiva completa

Top 10 postari