22 sept. 2008

Calarasilor Street News

La o zi dupa ce am semnalat iarasi problema (ne)asfaltarii strazii Calarasilor, am avut o surpriza de proportii : un utilaj!!!, da, ati citi bine!un utilaj de la drumuri si-a facut aparitita pe strada !!! E vorba de o lama care a mai imprastiat umpic pietrele si pamantul intr-o parte si alta.
Acuma nu va ganditi ca cineva din autoritati imi citeste blogul si le mai si pasa de opinia mea facuta publica:P Probabil ca si inertia ii face pe oameni sa se miste...Incet, ce-i drept.
Dar stiu: "Cu o lama nu se asfalteaza strada" Asa ca am sa urmaresc procesul si , pana vine primavara de o fi sa se lungeasca, am sa va tin la curent cu noutatile si cu ritmul lucrarilor pe Calarasilor Street!Stay on!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Sunt foarte curios ce parere ai despre asta!
Astept comentariile tale.

Daca nu ai un cont Google si alegi sa scrii prin optiunea "Anonim", fii dragut(a) si scrie in paranteza numele tau la sfarsitul mesajului.

https://www.google.com/accounts/NewAccount

Arhiva completa

Top 10 postari