18 iun. 2009

Domnisoara Lenor

Astazi am intalnit(profesional vorbind) o domnisoara care, atunci cand a intrat in camera a adus cu ea o mireasma foarte puternica de flori si ceva iasomie. Stiti, chiar ca in reclamele la Lenor. Si stiti ceva? Nu ati vrea sa traiti senzatiile din acele reclame!
Mirosea frumos, dar mi s-a parut ciudat. Ala era miros de bebe, dulce si aproape intim. Nu il iei cu tine la interviu...
Te-ai astepta de la o domnisoara in prag de afirmare profesionala sa miroase altfel.
Nu stiu de ce, dar nu mi-a placut...

6 comentarii:

Unknown spunea...

oooof doamne, ce sa spun, acum nu mai poate omul sa se angajeze ca ar mirosii a nush ce, zi merci ca nu mirosa a transpiratie sau a ceva mai rau...

Dezaxata spunea...

scuze de nick-ul de mai sus...:D am intrat de pe un mail gresit:P

cristi spunea...

Eu as vrea sa traiesc reclamele de la mountain dew :)
You're in my blogroll too :)
Cheers!

Revin... spunea...

@dezaxata:
din pacate am trait si acea senzatie, dupa cum am si scris pe blogushor. Totusi... Iasomie? La o intalnire "de afaceri"? Nu sh...

Revin... spunea...

@Cristi
Sa ne citim cu bine!

Unknown spunea...

te'am adaugat si eu la "parteneri"

o zi buna!! :)

Trimiteți un comentariu

Sunt foarte curios ce parere ai despre asta!
Astept comentariile tale.

Daca nu ai un cont Google si alegi sa scrii prin optiunea "Anonim", fii dragut(a) si scrie in paranteza numele tau la sfarsitul mesajului.

https://www.google.com/accounts/NewAccount

Arhiva completa

Top 10 postari