15 iun. 2009

Imaginile saptamanii: Incompententa si lipsa de respect- BRD Kaufland Turda

Multe din situatiile banale din viata, de genul cumparaturilor, sau platitul facturilor, traversatul strazii, ne dau ocazia sa ne revoltam la notiunea de "respect". Din pacate, ne amintim de aceasta notiune, atunci cand atitudinea pe care o desemneaza, lipseste.

O sa dau un exemplu, un "razboi" personal cu angajatii unei banci care au dovedit lipsa de respect in mai multe randuri fata de clientul lor, subsemnatul.

Este vorba despre Agentia BRD GSG din incinta Kaufland Turda. Este, din cate stiu eu singura banca deschisa in zilele de duminica in zona Turda-Campia Turzii. Si ti se intampla deseori sa ai nevoie sa platesti o factura, sau sa schimbi valuta sau sa ridici numerar chiar duminica. Stii ca e deschisa agentia cu pricina, si bati drumul pana acolo. Programul e de la 8 la 19. Dar mi s-a intamplat de doua ori sa merg acolo in mijlocul zilei si sa fie inchis. Un om de la paza sta pur si simplu in usa si nu te lasa sa intri... Cica e pauza de masa. Sau de schimb de tura. Depinde cum are chef sa iti spuna. Programul de functionare afisat la exterior, nu pomeneste nimic, insa de vre-o pauza. Alteori, mi s-a intamplat sa aflu ca in agentia respectiva nu se fac nici un fel de operatiuni, dupa ora 18, chiar daca e deschis pana la ora 20!
I
Dar o chestiune ce denota si mai mare lipsa de respect din partea unei banci, a fost cand am cerut angajatei SPALNACAN ROXANA MARIA sa imi spuna care sunt optiunile pentru obtinerea unui card, prin care sa pot face plati online. Mi-a zis ca pot face cu oricare! Eu stiind clar, ca nu puteam cu vechiul meu card Visa Electron. Apoi s-a uitat pe ceva ghid de angajat, pe care banuiesc ca ar fi trebuit sa il invete... si mi-a zis ca pot opta pentu Visa sau Master Card. In momentul in care am intrebat care sunt principalele diferente intre cele doua, mi-a zis ca nu exista, doar ca unul e rosu si celalalt negru!!! Nu tu comisioane, nu tu costuri de administrare, nu tu aria de folosinta!!!

Cine o fi recrutat fiinta asta in banca? Cine a instruit-o? Cum amar nu verifica nimeni de ce e in stare?

Am verificat eu... Incompetenta si Lipsa de Respect. Asta va e numele!




7 comentarii:

Rares Morar spunea...

Iti recomand sa reclami situatia la OPC sau sa-i actionezi in instanta. Daca tot iti faci card macar ti-l faci direct plin cu bani dupa ce vei castiga procesul...si spun asta pentru ca sigur vei castiga...:)

Referitor la carduri...se poate face plata online si cu Visa Electron, dar numai in tara pentru ca comisioane mici (Banca Transilvania) sau comision 0 la ING daca ai cont de student.

Iti multumesc pentru sprijinul acordat in demersul cu petitia online pentru internet wireless. Am trimis-o mai departe si acum asteptam sa se aprobe proiectul de finantare.

Anonim spunea...

Ce frumos,...Numai in Romania se putea

Revin... spunea...

@ Rares

OPC nu exista in Turda, iar Asociatia pentru Protectia Consumatorului din Turda, din cate am auzit eu, nu prea exista decat oficial. Ma intreb daca Asociatia din Campia Turzii are competenta aici, ca ei mai misca cate ceva.

Am reclamat situatia la BRD pentru ca eu consider ca este problema lor, mai precis a angajatilor slabi pe care ii au.

Visa Electron are multe limitari si aveam nevoie de un card cu care sa fiu mai liber pe net la cumparat.

@sandydeea

Am patit-o si in Grecia,unde, incercand sa trimit bani prin Money Gram in Campia Turzii, angajata de acolo a facut sa ajunga in Campina. (Money Gram e diferit de Western Union prin faptul ca banii se trimit la o agentie anume si doar de acolo pot fi ridicati)

Anonim spunea...

APC-urile nu au nici o putere. Au doar dreptul să facă cu degetul (dacă vor!) către vinovaţi!

Profethu spunea...

Bai Domnilor care sunteti si voi aici pe site si comentati acest articol. In legea tarii scrie cu litere mari orice angajat care munceste 8 ore are dreptul la o pauza de 15-30 de minute. La aceasta agentie fiind 2 angajati care muncesc cate 8 ore fiecare inseamna o pauza de masa de maxim o ora ei avand dreptul sa isi foloseasca aceasta pauza. Poate daca ati muncii si voi in loc sa stati ca si cocalarii pe internet toata ziua si sa discutati despre altii, ati sti fi voi aceste lucruri. Daca unii dintre voi chiar lucreaza incercati sa stati voi nemancati 8 ore cel putin la munca sa vedem cu e. In ceea ce priveste incompetenta angajatei nu am nimik de spus. Daca asa s-a intamplat si nu stia este vina ei.

Revin... spunea...

Prophetule, crede-ma ca muncesc si eu si rareori mi se intampla sa pun arma jos dupa 8 ore! Si uneori mi se intampla sa nu am timp sa mananc.Dar asta nu inseamna ca nu imi respect orele la care imi stabilesc diversele intalniri. Nu e vina mea, ca si client ca au doi angajati si ca au nevoie de pauza. Daca e asa, macar sa fie corecti si sa informeze, afisand un orar in care sa specifice lucrul asta. Din pacate in unii inteleg mai intai sa se respecte pe ei si apoi pe clienti.

Andu spunea...

Sunt de acord ca nu aveau voie sa inchida agentia daca nu era afisat programul ca atare, dar nu iti dau dreptate cu :"Nu e vina mea, ca si client ca au doi angajati si ca au nevoie de pauza.". Au 2 angajati pt ca asa au agentiile mini, 2-3 maxim + paznci, nu le tre mai mult pt operatiunile care se fac acolo. Iar la Visa si Mastercard nu exista diferente de comisioane de orice natura. si daca mai vrei card pt plati online opteaza pt mastercard e-payment, e special pt asa ceva.

Trimiteți un comentariu

Sunt foarte curios ce parere ai despre asta!
Astept comentariile tale.

Daca nu ai un cont Google si alegi sa scrii prin optiunea "Anonim", fii dragut(a) si scrie in paranteza numele tau la sfarsitul mesajului.

https://www.google.com/accounts/NewAccount

Arhiva completa

Top 10 postari