2 iul. 2009

Sunt rau si sarcastic

Eu aveam o parere buna despre mine. Ma stiam un tip rabdator, de treaba. Doua intamplari de astazi m-au facut sa imi schimb parerea despre mine.

Astazi am fost "nevoit" sa fac doua remarci acide pentru doi angajati de la doua banci diferite: "Imi cer scuze daca deranjez, pot sa revin mai tarziu" unui angajat BancPost dintr-o agentie in care batea doar vantul de la aer condititonat si, in care, din lipsa de clienti, domnul din spatele ghiseului aproape ca dormea. Am facut asta, pentru ca in mometnul in care i-am spus ce doresc, s-a uitat la mine cu o fata nesimtit de plictisita si a apucat hartia ca si cum i-as fi dat tone de poveri si nu o factura proforma.

Mai tarziu, o angajata a Bancii Transilvania, dupa ce ma pune sa completez inutil un formular cu niste date pe care tot a trebuit sa i le spun si in fata ghiseului, imi zice sa astept o secunda.
Incercand sa destind cumva atmosfera, ii spun zambind "a trecut o secunda". Ma asteptam sa zambeasca, dar in schimb zice "bine" cu o jumatate de gura si continua sa numere un teanc de bani. Ma gandeam ca ma va servi de indata ce va termina de numarat teancul de bani din mana, dar nu! Avea de gand sa numere vreo trei teancuri si apoi sa ma serveasca.
Atunci, fara sa mai zambesc, i-am zis, taios: "Vad ca va lipseste si simtul umorului si bunul simt". Abea atunci si-a intrerupt activitatea si m-a servit.

Stiu ca astazi am fost un om despre care cei doi au vorbit acasa la categoria "clienti nesuferiti". Dar, ca sa ma scuz adaug vechea vorba: "eu am fost bun, societatea ( a se citi fucntionarii fara bun simt) m-a schimbat!"

2 comentarii:

Anonim spunea...

Eşti exact ca în http://zamfirpop.wordpress.com/2009/07/01/pozna-miercuriana!

Marian Oprea spunea...

Pară-ţi bine că a ieşit doar aşa. Şi foarte bine că te-ai abţinut.
Gândeşte-te că la fel de bine puteai să-i dai cu capul de tejghea (proştii mă vor arăta cu degetul pentru asta, în loc să şi-l bage-n ochi, ca să nu mai vadă credulitate şi zâne pe nori pufoşi - mirosind flori - peste tot în jur).
Dar dacă eşti politicos, aşa păţeşti: eşti victima ignoranţei buricelor pământului care cred că doar ei au guri de hrănit şi "renumeraţie mică, după buget".

Trimiteți un comentariu

Sunt foarte curios ce parere ai despre asta!
Astept comentariile tale.

Daca nu ai un cont Google si alegi sa scrii prin optiunea "Anonim", fii dragut(a) si scrie in paranteza numele tau la sfarsitul mesajului.

https://www.google.com/accounts/NewAccount

Arhiva completa

Top 10 postari