24 iul. 2009

Un medic extraordinar. Ar trebui sa fie ceva banal

Obosit de prea multele aere ale unor oameni incompetenti, obosit de asa de multi pentru care meseria ce o au le e povara, ieri am crezut ca mi s-a intamplat ceva extraordinar. Am cunoscut un profesionist! E vorba despre o doamna medic dermatolog, nu cred ca are rost sa ii dau numele. E singurul medic cu specialziarea asta in oras si cu siguranta singurul medic pe care il gasesti in Policlinica la ora sase dupamasa, tratandu-si pacientii. Mi s-a parut extraordinar de calm tonul cu care vorbeste aceasta doamna, extraordinar de prietenos modul ei de relationare cu pacientul si extraordinar de profesionist felul in care lucreaza, explicandu-ti fiecare pas pe care il face si spunandu-ti rostul fiecarui medicament ce ti-l prescrie. Te facea sa intelegi de ce ai problema respectiva, cat de grav e, cum se trateaza, care ar putea sa fie complicatiile, in ce consta tratamentul. Ba mai mult, isi face timp sa examineze si alte parti ale corpului sa vada daca nu sunt potentiale alte probeleme. Si asta cu cinci minute inainte de ora inchiderii, adica la sase fara cinci dupamasa!

Admirand o astfel de persoana, m-am gandit mai bine... Si totusi... Nu asa ar trebui sa fie toti medicii? Nu asta ar trebui sa fie senzatia pe care o ai atunci cand intalnesti orice profesionist, orice functionar? Ce am intalnit eu ieri ar trebui sa fie ceva comun, dar felul in care m-am mirat imi spune cat de departe traim de normalitate...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Hey hey hey Ioan ! Ce spui de un schimb amical de link-uri ? Eu te-am listat deja , numai bine !

Tivadar Emanuel spunea...

Ar trebui sa fie ceva comun ...dar nu e si nici nu prea cred ca va fi. Presupun ca te-a surprins atat de mult nefiind un cabinet privat? si spun asta pentru ca de regula la cabinetele private se simte diferenta felului in care esti tratat fata de cele de stat.

Exemplul tau e unul pozitiv, ceea ce am trait eu acum cateva saptamani e unul total negativ care nu-si are rostul a fi insa precizat ca si comentariu la articolul tau.

Numai bine!

Trimiteți un comentariu

Sunt foarte curios ce parere ai despre asta!
Astept comentariile tale.

Daca nu ai un cont Google si alegi sa scrii prin optiunea "Anonim", fii dragut(a) si scrie in paranteza numele tau la sfarsitul mesajului.

https://www.google.com/accounts/NewAccount

Arhiva completa

Top 10 postari