4 dec. 2009

Dezamagirea Crin Antonescu

CRIN ANTONESCU

Tipul asta parea interesant decum a aparut in prim-planul politicii, la alegerea lui ca presedinte al PNL. Parea o idee foarte buna pentru inlocuirea mutrei atat de antipatice a lui Tariceanu.

Si-a format un manunchi impresionant de sustinatori pentru prezidentiale, oameni care merita respectul. Parea tanarul politician, cu idei cu adevarat liberale, care sa faca o alt fel de politica. Parea din secolul acesta. A jucat ca un catel care latra si fuge in campanie si in primul tur mi-a parut ca are talent oratoric. L-am admirat pentru modul in care i-a tinut piept lui Basescu in confruntarea de la Cluj.
Si pentru replica aceasta data lui Geoana:



Dar, cand am vazut asta,

mi s-a facut lehamite si-am zis: e ca toti ceilalti...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Da' si mai tare a fost faza din seara cu rezultatele partiale la al 2-lea tur, mai trebuia sa sara si el...si cred ca radeam in hohote!

Ana Maria Catalina spunea...

Eu sper sa cred ca i-a unit doar adversarul comun.

Trimiteți un comentariu

Sunt foarte curios ce parere ai despre asta!
Astept comentariile tale.

Daca nu ai un cont Google si alegi sa scrii prin optiunea "Anonim", fii dragut(a) si scrie in paranteza numele tau la sfarsitul mesajului.

https://www.google.com/accounts/NewAccount

Arhiva completa

Top 10 postari