8 mar. 2010

Primul blogmeet CUA

Prima intalnire a bloggerilor din Comunitatea Urbana Aries (asta inseamna Turda, Campia Turzii &co)a fost pusa la cale de Zamfir cu vre-o luna inainte. S-a ocupat de invitatii, locatie, popularizare si de cafeluta si ii multumim pentru asta.

Fiind plecat in Austria, nu speram sa ajung la aceasta intalnire, dar soarta a facut ca intoarcerea mea in tara sa aiba loc mai devreme decat ma asteptam. Adica cu exact o jumatate de ora inaintea inceperii marelui eveniment. Am facut rapid un dus, m-am facut frumos si pana sa se intoarca sotia mea de la un "eveniment feminin" am dat o fuga sa imi cunosc colegii bloggeri, la Casa de Cultura Ionel Floasiu.
Zamfir mi-a zis la telefon ca ma asteapta fara covor rosu, dar cu fanfara. Am crezut ca glumeste, dar el chiar invitase fanfara Promenada care a cantat o piesa de-a lui Michael Jackson... care pe mine unul (ca ceilalti colegi pareau ocupati cu altceva) m-a miscat foarte tare... Cum sa nu ma miste cand imi sunau in minte versurile "Change the world/Make it better place" ...

Prima impresie a fost ca sala mica a Casei de Cultura e un loc prea formal pentru o astfel de intalnire (aici se tin sedintele de consiliu local), dar atmosfera era suficient de destinsa incat aceasta impresie sa fie rapid spulberata.

Am facut cunostinta cu Alexandra, Ionut, Ciprian, Cristi si Florin, l-am salutat pe Zamfir si ... stupoare: eram singurul blogger din Campia Turzii prezent la intalnire. As fi vrut sa-i intalnesc macar pe Rares si pe Zuzu, dar noi noi ne putem intalni mai usor, con-ghiriseni fiind.
Dupa ce Zamfir a declarat oficial deschise lucrarile primului blogmeet, am stabilit data si tema urmatoarei intalniri (17 aprilie/ Cum sa faci un blog) si un proiect comun: blogul comun al bloggerilor din comunitatea ariesana.
Apoi s-a dat citire mesajului vemit din partea colegului blogger Vasinca, primar de mandrete de municipiu care nu a putut sa ajunga la intalnire, dar saluta initiativa noastra.
Nu au fost deschise bine lucrarile, ca s-au si inchis la loc, urmand ca partea a doua, cea informala sa se desfasoare la Restaurantul Parc (fostul Central), unde colegii mei au servit o cafea delicios de gratuita din partea restaurantului.

Din pacate, nu am mai putut ramane cu ei. Tocmai se termina conferinta femeilor la care inca mai era sotia mea, iar dorul de ea si de burtica ei... nu ma lasa sa savurez cafeaua.

Una peste alta, desi am fost putini, vorba lui Zamfir, am fost frumosi, veseli si destepti. Iar la urmatoarele intalniri o sa fim si mai si.
Va salut cu drag pe toti!

P.S. Stimati colegi, sper sa imi intelegeti intarzirea cu care scriu acest articol. Am stat ceva vreme departe....

5 comentarii:

Alex`andra spunea...

ai noroc că eşti de-al nostru :))

Anonim spunea...

Stai linistit: toti am inteles ca ai facut un efort deosebit pentru a fi cu noi chiar si putin. Altii, nu au reusit nici macar atat!
Baiatul lui Cristian are deja un blog. Al tau?!

cristian spunea...

Data viitoare nu mai scapi asa de usor.
Nu o sa te mai lasam sa pleci, pana nu se tremina blogmeet-ul. :)

Revin... spunea...

@Ulise: inca suntem cu emotii... nu stim daca va fi blogger sau bloggerita, asa ca mai astept! Ma gandesc daca ii facem o tema roz sau una albastra ca a lu' taticu?!

Zam Fir Pop spunea...

Următoarea postare va apărea după 17 aprilie?

Trimiteți un comentariu

Sunt foarte curios ce parere ai despre asta!
Astept comentariile tale.

Daca nu ai un cont Google si alegi sa scrii prin optiunea "Anonim", fii dragut(a) si scrie in paranteza numele tau la sfarsitul mesajului.

https://www.google.com/accounts/NewAccount

Arhiva completa

Top 10 postari