30 mai 2008

Bun gasit!

Bun gasit!
Un blog nou, dar nu inca unul care sa ocupe serverle blogger.com .Vreau sa fie unul util, daca nu omenirii intregi, macar unui om intreg de pe retea :)  Te astept sa intrii de fiecare data cand vei avea ocazia,sa gasesti ceva ce sa te faca sa ramai, astfel incat... sa ajungi sa iti creezi ocazii anume pt a vizita acest blog.
De ce mi-am facut blog?
Pentru ca imi place sa cred in puterea cuvantului citit si scris. Si pentru ca am ceva de spus.Un exercitiu de gandire libera.
Ce am de spus?
Adevaruri care ma/te vor face liber. Ganduri pe care nu mi le poate cenzura nimeni, nici macar autocontrolul .
Despre ce voi scrie
Nu pretind ca am opinii pertinente in orice domeniu, dar pe blogul meu vei gasi subiecte legate de domeniile mele de interes:psihologie,comunitate locala,politica, lege,religie.Voi sanctiona in scris orice abatere de la bun simt,orice incalcare a unor drepturi si va voi arata cu mandrie orice realizare importanta a oricarui om ce imi va iesi in cale.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Sunt foarte curios ce parere ai despre asta!
Astept comentariile tale.

Daca nu ai un cont Google si alegi sa scrii prin optiunea "Anonim", fii dragut(a) si scrie in paranteza numele tau la sfarsitul mesajului.

https://www.google.com/accounts/NewAccount

Arhiva completa

Top 10 postari