19 iun. 2008

Proconsul- muzica crestina?!

Piesa se numeste "Pentru tine , Isuse"



Comentarii pe youtube:

"daca so pocait Procosul... atunci e trupa mea preferata... glumesc... sa dea Domnul sa fie adevarat..."

"Eu zic ca fiecare ar trebui sa ne uitam la noi si sa nu mai criticam...Dumnezeu cunoaste inima fiecaruia...eu am auzit ca cei de la Proconsul s-au pocait..mi se pare au spus asta intr-o emisiune..GBU"

"Ascultati si voi putin refrenul acestui cante, si vedeti ca se potrivesti cu Isus, 7 este cifra perfectiuni, 4 povesti sunt Evangheliile, in care Isus ne spune ca ne iubeste.
Lumea poate interpreta cum vrea aceasta melodie, si poate schimba la ea ce pofteste, dar cel care a compus melodia s-a gandit la Isus"

"in primu rand...a avut dreptate cine a zis ca...nupoti face o declaratie de dragoste unei persoane si tot aceeasi lui Dumnezeu. adica daca tu ai avea o prietena si ai parasio si i'ai face o declaratie de dragoste...crezi ca o vei putea face si la viitoarea iubita? crezi ca o va primi? mult mai mult la Dumnezeu...eu nustiu ce sa zic...mie imi plac foarte mult proconsul ma numar printre primii 3 fani ca sa zic asa insa cred ca la faza asta au cam stalcit'o...a"

Nu stiu cat e de adevarat ce se spune pe net, eu am auzit ca au mai fost invitati la ceva evenimente crestine.Piesa asta mai are si o varianta (pe MTV- "Pentru tine, iubito") Unii spun ca in concerte canta varianta cu Isus. Nu prea pot sa zic ca mesajul e crestin, doar pt ca are cuvantul "Isus" printre atatea versuri, dar pot sa zic ca-i faina piesa.Imi place.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Sunt foarte curios ce parere ai despre asta!
Astept comentariile tale.

Daca nu ai un cont Google si alegi sa scrii prin optiunea "Anonim", fii dragut(a) si scrie in paranteza numele tau la sfarsitul mesajului.

https://www.google.com/accounts/NewAccount

Arhiva completa

Top 10 postari