19 iun. 2008

Omul cu canapeaua

Succesul profesional poate fi mǎsurat în multe feluri. Unul dintre ele este nototietatea. Cât de cunoscut eşti printre cei din breasla ta. Şi ce nume ţi-ai creeat printre cei pentru care lucrezi.
Am întâlnit recent un om pe care eu l-am considerat un om ce are succes profesional. Nu are nici o meserie bine plǎtitǎ, nici una ce sa îl facǎ celebru. Dar omul are notorietate.
Zilele trecute, o canapea trebuia reparata la mine în casǎ.Cum noi nu am reuşit sǎ o facem singuri, trebuia sǎ chemǎm pe cineva care se pricepe. Ce m-a surprins a fost cǎ, deşi nu am mai reparat de ani de zile o canapea, tata ştia exact pe cine sa cheme. Ştia numele, ştia adresa.Omul asta de ani de zile, „decând e lumea” a reparat canapele.Eu deja mǎ gândeam sa caut în Google dupa cineva. Dar nu a fost nevoie pentru cǎ exista un om în oraş pe care toatǎ lumea îl stie cǎ face treaba asta. Şi e primul la care apeleazǎ oricine.Prima opţiune. Inainte sǎ vinǎ ultima datǎ sǎ termine ce avea de fǎcut,a sunat pe fix si s-a prezentat „Buna ziua, sunt omul cu canapeaua”. Pǎrea mândru sǎ se prezinte aşa.
L-am admirat şi m-a pus puţin pe ganduri . O sa am eu vreodatǎ, in meseria mea, notorietatea pe care o are dânsul? Cum e sa fii prima opţiune,primul la care apeleazǎ toata lumea când e ceva de rezolvat?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Sunt foarte curios ce parere ai despre asta!
Astept comentariile tale.

Daca nu ai un cont Google si alegi sa scrii prin optiunea "Anonim", fii dragut(a) si scrie in paranteza numele tau la sfarsitul mesajului.

https://www.google.com/accounts/NewAccount

Arhiva completa

Top 10 postari