16 iun. 2008

S-a terminat

Astazi, iar o zi agitata in amfiteatrul Margineanu. Nu de alta, dar discipolele lui Pitariu mai au o zi de glorie. Examenele de lichidare la psihologia muncii si peronalului an III,zi si IDD, sem I si sem II, psihologia muncii sem I si II anul IV,psihologia muncii anul V si alte continuari de studii(etc,etc)... Am observat ca materia asta i-a imbatranit pe unii care decand au terminat facultatea nici nu stiau ca ne-am schimbat sediul ... si acum veneau sa isi dea restante.

Se termina examenul, ca de obicei, nemultumiri, barfe , bancuri pe seama profilor in holul de la parter(unde nici acum nu avem wireless-ul promis in anul I). Si dupa ce terminam de dezbatut si pus tara la cale, merg cu cativa colegi spre usa . Vreau sa le spun, ca de obicei:
-Pa, ne vedem.... ( si incercam sa gasesc o ocazie )"Hm, astia nu mai au restantele ce le am eu,iar licenta si-o dau toti in februarie..." Pana sa ma gandesc eu mai bine, aud o voce:
- Nu ne mai vedem! Si pana sa ma dezmeticesc, pleaca. Sec.
A fost secunda in care am realizat ca facultatea chiar s-a terminat.

...dar contiunua pe mess(sper)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Sunt foarte curios ce parere ai despre asta!
Astept comentariile tale.

Daca nu ai un cont Google si alegi sa scrii prin optiunea "Anonim", fii dragut(a) si scrie in paranteza numele tau la sfarsitul mesajului.

https://www.google.com/accounts/NewAccount

Arhiva completa

Top 10 postari