21 sept. 2008

Am revenit!

Stiu ca a trecut o groaza de timp de la ultima postare pe blog si ca poate unii asteptau sa scriu ceva. Am primit mesaje si semnale ce ma fac sa cred ca unora le-a lipsit blogul acesta.Adevarul e ca aveam nevoie de o astfel de motivatie.
Nu am incetat sa scriu din cauza lipsei de inspiratie sau din cauza vreunei crize de personalitate , ci pur si simplu nu am avut timp sa scriu, si o buna parte din timp nu am avut nici internet.
Familia a avut nevoie de mine , de timpul si energia mea in ultima perioada , iar uneltele mele preferate au fost lopata si roaba.Asa se intampla cand omul se gandeste sa strice casa si sa faca alta...
Din pacate in timpul asta am neglijat nu doar blogul, dar si persoane foarte importante pentru mine.Le multumesc din suflet celor care m-au inteles si celorlalti le raman dator :)

Sa gandim bine!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Sunt foarte curios ce parere ai despre asta!
Astept comentariile tale.

Daca nu ai un cont Google si alegi sa scrii prin optiunea "Anonim", fii dragut(a) si scrie in paranteza numele tau la sfarsitul mesajului.

https://www.google.com/accounts/NewAccount

Arhiva completa

Top 10 postari