18 dec. 2009

Pacaleala Fonomat de Sarbatori



Voi ce ati intelege din acest afis? Eu unul am inteles in felul urmator: Imi cumpar de la ei o cartela de reincarcare, vin cu telefonul vechi, le mai dau 19 lei si ei imi dau telefonul Samsung. Mi se parea ca suna foarte bine si ma gandeam ca undeva trebuie sa fie o steluta mica...

Am intrebat o domnisoara blonda in ce conditii este valabila oferta si mi-a zis ca trebuie sa iti faci abondament pe un an! Contrariat, am intrebat-o de ce scrie atunci "la orice reincarcare prepay" si a inceput sa se balbaie. Am intrebat-o daca stie ca ceea ce fac e reclama mincionoasa si,deci ilegal. Mi-a zis ca nu stie, tot balbaindu-se. Interesant ca a stiut sa strige ca nu e voie sa faci poza in magazin. Zau asa?

10 comentarii:

Zam Fir Pop spunea...

Păi, tu nu ştii că nu e voie să dovedeşti minciuna?! Ei au plătit tipărirea afişelor mincinoase cu reclamă mincinoasă şi tu vrei să-i laşi fără fraieri? Cu mătura-n cap nu ţi-au dat? Fii fericit!

Anonim spunea...

Din pacate, nu esti deloc informat, nu cred ca cineva din magazin, ti-a dat acesta informatie . Oferta respectiva se referea la activarea unei optiuni, pe prepay , pe 3 luni ,nicidecum pe 1 an .
Nu stiu cine pacaleste pe cine aici , ( cred ca tu faci o reclama negativa nefondata )si care este scopul tau, dar intereseaza-te de 2 ori inainte de a aduce acuze .

Anonim spunea...

DU-TE CAUTA-TI GAGICA NU FA POZE IN MAGAZIN

Anonim spunea...

Nu vorbi fara sa stii! o sa-ti dau niste explicatii cu privire la afisul din poza,adica:

1. Telefonul costa 19 daca iti faci un abonament pe 3 luni(Fluture 9) si daca te uiti si pe site la orange ai sa vezi ca fluture 9 este un abonament pe 3 luni.
2. Primesti 15 reducere daca vi cu un telefon vechi.
3. In legatura cu cartela prepay ai doua variante : ori vi cu cartela ta prepay si o transformi in acest abonament pe 3 luni ori cumperi una noua si faci acelasi lucru.Oricare dintre variante o alegi dupa 3 luni poti renunta la abonament.Timp de 3 luni, in fiecare luna, ai 1100 minute in retea + 70 nationale + 5 MB trafic pe net + 2 euro credit.Acest abonament este o combinatie intre abonament si cartela preapay, astfel nu poti face cost suplimentar( platesti lunar 9 euro cu tva inclus ).

Nu mai fa pe nimeni mincinos fara stii exact despre ce este vorba.

Revin... spunea...

Draga Anonimule (tare as aprecia daca ti-ai da si un nume si o adresa de mail),

Nu am nici un interes sa denigrez Fonomat, chiar sunt un client al lor. Scopul meu nu e sa denigrez pe nimeni, dar insusi blogul acesta are rolul de a semnala incalcari ale legii si ale bunului simt.
Cred ca nu am avut informatia exacta. Tocmai asta e problema. In afis nu se da informatia corecta. Scrie LA ORICE INCARCARE PREPAY. Atat. Iar tie ti-a luat 9 randuri sa imi explici cum e, defapt oferta. Iar asta o numesc dezinformare si reclama mincionoasa. Daca reclamam asta autoritatilor erau amendati. Nu pentru oferta, ci pentru afisul care nu da toate informatiile.

Probabil ca esti un angajat Fonomat si te-ai simtit ofensat. Dar nu e nevoie sa dai sfaturi personale...
Te mai astept pe blog. Cu bine!

Anonim spunea...

da, intradevar pe poster nu sunt afisate toate informatiile,de aceea este poster...sa se semnaleze o anumita oferta nu sa o descrie in totalitate, de aceea exista brosuri si agenti de vanzari, pt a te informa cu privire la anuntul de pe poster!
Deci...nu e o reclama mincinoasa! Doar ca poti intelege mesajul din mai multe perspective!

Revin... spunea...

Se pare ca ajungem la un numitor comun. E buna comunicarea asta pe blog :) Totusi, lucrurile nu sunt atat de simple. Legea reglementeaza foarte clar publicitatea si chiar si un poster trebuie sa contina toate informatiile relevante. Asa s-au nascut *) stelutele din subsolul tuturor posterelor. Acolo se pun deobicei acele informatii care nu sunt favorabile pentru client, dar trebuie sa fie acolo.

Iti recomand sa arunci un ochi aici http://www.iqads.ro/legislatie_read_5396/lege_privind_publicitatea.html, o sa gasesti legea publicitatii.

Eu am retinut acest articol:
b) publicitate inselatoare - orice publicitate care, in orice fel, inclusiv prin modul de prezentare, induce sau poate induce in eroare orice persoana careia ii este adresata sau care ia contact cu aceasta si ii poate afecta comportamentul economic, lezandu-i interesul de consumator, sau care poate leza interesele unui concurent;
Crezi ca posterul cu pricina intra in aceasta categorie? Eu da...

P.S. Asa cum mi-ai prezentat tu oferta, suna mai bine decat ce mi-a zis tipa din magazin. Daca mai e valabila, ma interseaza si pe mine.

Anonim spunea...

du-te la femei lasa blogurile

Revin... spunea...

Nu fi taran, chiar daca ti-e mai usor asa...

cristi spunea...

trebuia sa le faci o sezizare la protectia consumatorului

Trimiteți un comentariu

Sunt foarte curios ce parere ai despre asta!
Astept comentariile tale.

Daca nu ai un cont Google si alegi sa scrii prin optiunea "Anonim", fii dragut(a) si scrie in paranteza numele tau la sfarsitul mesajului.

https://www.google.com/accounts/NewAccount

Arhiva completa

Top 10 postari