22 mai 2009

21 mai

21 mai, in fiecare an e pentru mine o zi de reflectari si concluzii.
21 mai e prima zi dupa aniversarea mea.

Anul acesta mai mult ca niciodata mi-am dat seama cat de multe schimbari au intervennit in universul meu intr-un singur an, si asta mai ales prin prisma oamenilor care formeaza universul meu sau care graviteaza in jur.
Am vazut cum unii care in urma cu un an intrau glorios in spatiul nucleic al universului, deja parca nici nu mai sunt atrasi sa graviteze pe orbita.
Altii, care isi facusera demult loc in zona apropiata de nucleu, incep sa se indrepte inspre extremitati. Unii au iesit de tot din sistem.
Si tot in acest timp, intra si isi fac loc alte persoane in lumea mea, impinsi de imprejurari sau atrasi pur si simplu de frumusetea (a se citi banalitatea)locurilor.
Imi dau seama, totusi ca tendinta este ca acest univers sa creasca tot mai mult ceea ce e o veste buna. Partea proasta e ca fiecare din cei prezenti, va avea un "teritoriu" tot mai mic, pentru ca se imparte in mai multe parti.

Oamenii vin si pleaca, interesele se schimba cu timpul. Important e cum ramanem in urma lor. Eu inca mai analizez asta...

Happy 21th of May!

1 comentarii:

...eu... spunea...

Credeam ca universul tau sunt eu,...ca eu gravitez mereu in jurul orbitei sau mi-ai facul loc acolo in nucleu....singura veste "buna" este ca daca mai exist pe-acolo am un loc mici, mic...Imi dau seama ca sunt doar un banal om acolo sau oriunde!!

Trimiteți un comentariu

Sunt foarte curios ce parere ai despre asta!
Astept comentariile tale.

Daca nu ai un cont Google si alegi sa scrii prin optiunea "Anonim", fii dragut(a) si scrie in paranteza numele tau la sfarsitul mesajului.

https://www.google.com/accounts/NewAccount

Arhiva completa

Top 10 postari