6 iul. 2009

Eco Campia Turzii: Primariei ii pasa la fel de "mult"

Daca in postarea anterioara vorbeam despre proiectul Eco Campia Turzii si despre neajunsurile implementarii lui, legate de nepasarea localnicilor, revin astazi sa va povestesc cat de mult ii pasa Primariei despre cum este pus in practica acest proiect.
Sunt sigur ca tot ce am scris in postarea anterioara nu este strain autoriatilor locale si ca noi nu suntem singurii care am sesizat ineficienta campaniei de informare.

In data de 29 mai am trimis un e-mail la sesizari@campiaturzii.ro in care i-am rugat pe cei din primarie sa imi dea cateva informatii despre proiect,pentru a le posta pe internet ca sa INFORMAM lumea. Desi a trecut deja demult termenul legal de treizeci de zile in care trebuia sa primesc raspuns la solicitarea mea, nu am primit nici pana astazi un raspuns.

La 33 de zile dupa acest e-mail, am mai trimis unul in care le aminteam despre initiativa mea si le solicitam informatii si despre sumele investite in campania de informare. Inca nu am primit nici un raspuns. Tacere, tacere...

Ce concluzii poti trage? Nepasarea sade pe scaune de Primarie!


PRIMUL E-MAIL

Eco Campia Turzii
Friday, May 29, 2009 2:53 PM
From:
"Ioan Pavel"
View contact details
To:
sesizari@campiaturzii.ro
Buna ziua!

Felicit autoritatile locale pentru ca au dus pana la capat initiativa de a colecta selectiv deseurile in oras, materializata prin proiectul Eco Campia Turzii.

Din informatiile din presa, si din ceea ce s-a vazut in oras, am inteles ca proiectul a avut un buget de comunicare publica destul de consistent. Au fost vizibile banerele din oras si afisele, dar cred ca o campanie publica de genul acesta trebuia sa se duca si pe internet. Am incercat sa gasesc pe internet informatii complete despre acest proiect insa nu am gasit nicaeri toatate informatiile puse intr-un singur loc.

Fiind proprietarul unui blog personal m-am gandit sa introduc o sectiune cu informatii utile despre colectarea selectiva a deseurilor. Pentru aceasta, am nevoie de urmatoarele: adresele exacte ale tuturor punctelor de colectare selectiva a deseurilor, categoriile de deseuri, programul de ridicare a deseurilor din punctele de colectare si afisul campaniei de promovare in format digital. Toate aceste informatii se vor regasi intr-o sectiune speciala dedicata acestui proiect pe site-ul http://gandescptmine.blogspot.com

Va multumesc!


AL DOILEA E-MAIL

Flag this message
Fw: Eco Campia Turzii
Friday, July 3, 2009 11:18 AM
From:
"Ioan Pavel"
View contact details
To:
sesizari@campiaturzii.ro
Buna ziua.

Revin cu cererea efectuata in urma cu 33 de zile cu privire la informatiile care au fost solicitate in legatura cu Proiectul Eco Campia Turzii.

Intrucat nu am primit nici un raspuns in termenul stabilit de lege, va solicit din nou cateva informatii:

- adresele tuturor punctelor de colectare selectiva a gunoiului
- programul de ridicare a deseurilor din punctele de colectare
- categoiriile de deseuri colectate
- sumele investite pentru campania de informare si sensibilizare a publicului tinta si modul in care se urmareste eficienta acestei campanii
- ce masuri s-au luat pana in prezent pentru asigurarea posibilitatii de a valorifica materialele reciclabile.

Repet, scopul cu care va solicit aceste informatii este publicarea tuturor informatiilor relevante despre proiect si incercarea de sensibilizare a cetatenilor pe internet, prin intermediul unui blog local de informatie , http://gandescptmine.blogspot.com
Ne gandim inclusiv la alcaturiea unei galerii foto cu titlul "Deseurile nu sunt gunoaie, unii oameni da", in care sa surprindem cetatenii care nu respecta normele de colectare si sa fie publicata pe site.

Aceasta campanie ar urma sa se desfasoare pe internet, fara a implica vre-un cost din partea Primariei.

Precizez ca in acelasi scop am facut si o sesizare pe siteul campiaturzii.ro cu nr de inregistrare 478/ 2 iulie 2009.

Va multumesc.

Ioan Pavel,
Campia Turzii .


LOC PENTRU RASPUNSUL PRIMARIEI:
Later edit:
Raspunsul Primariei a venit in 17 iulie si poate fi viziualizat aici.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Sunt foarte curios ce parere ai despre asta!
Astept comentariile tale.

Daca nu ai un cont Google si alegi sa scrii prin optiunea "Anonim", fii dragut(a) si scrie in paranteza numele tau la sfarsitul mesajului.

https://www.google.com/accounts/NewAccount

Arhiva completa

Top 10 postari