7 iul. 2009

Marketing de universitate


Am observat campania de promovare a Universitatii Lucian Blaga din Sibiu deja in mai multe orase, ceea ce ma face sa cred ca e cea mai vizibila/agresiva campanie de promovare a unei universitati de stat. (ca sa nu iau in calcul si Spiru Haret, care are televiziune proprie).
S-a investit foarte mult in crearea unei imagini, a unui brand si a unui slogan. "Incepe cu un vis, trezeste-te cu un viitor" este sloganul sub care se promoveaza universitatea pe site-uri, la tv si prin bannere mari outdoor.
Un aspect la care ma gandesc... oare cat de eficiente pot sa fie bannerele amplasate in Cluj-Napoca? Cine si pentru ce motive ar renutna la Universitatea Babes-Bolyai pentru "sora cea mica" de la Sibiu? Daca exista aceste motive, era bine daca erau exploatate de cei care au adus campania si in Cluj.
Sibiul universitar se dezvolta, dar sper ca aceste campanii de marketing sa nu fie semnul transformarii facultatilor de la Blaga in "uzine de diplome".

Un exemplu de material de promovare al ULBS puteti vedea aici.

1 comentarii:

Ricardo spunea...

salut, te-am adaugat in blogroll... daca vrei sa faci si tu acealsi lucru as fi fericit. numai bine! :)

Trimiteți un comentariu

Sunt foarte curios ce parere ai despre asta!
Astept comentariile tale.

Daca nu ai un cont Google si alegi sa scrii prin optiunea "Anonim", fii dragut(a) si scrie in paranteza numele tau la sfarsitul mesajului.

https://www.google.com/accounts/NewAccount

Arhiva completa

Top 10 postari