8 iul. 2009

Si eu despre Michael Jackson

Decand am aflat veste mortii lui Michael Jackson am zis ca ma abtin sa cometez pe blog despre aceasta. Nu am fost un mare fan, nu cunosc viata lui mai bine decat majoritatea dintre voi si nici nu vreau sa fac pe ipocritul sa spun ca viata mea s-a sfarsit odata cu el. In acelasi timp nu am vrut nici sa ranesc constiinta multora care chiar sufera din cauza mortii megastarului. Dar totusi, sunt lucruri care m-au impresionat, la care m-am gandit si parca trebuie sa scriu...

Ce cred eu despre viata si moartea lui Michael Jackson?

Ca s-a dovedit inca odata, ca oricine se naste pe lumea asta, oricat de faimos, talentat, merituos si inzestrat ar fi... este doar un om. Megastarul aplaudat de miliarde de oameni, avand banii si gloria la care nimeni nu a indraznit sa viseze... a sfarsit prin a implora un lucru atat de simplu, de care noi toti ne bucuram fara sa ne dam seama: somnul! A ajuns sa nu isi doreasca nimic mai mult decat sa doarma si sa se odihneasca. Cat de trist poate fi destinul unui om. Ajung la cuvintele Eclesiastului care spune ca nu suntem decat un abur care se arata putin si apoi dispare... chiar daca esti Megastar...

Ce cred despre ce s-a intamplat dupa moartea lui?

Exagerari. Cumplite exagerari. De la al face pe Michael Jackson un sfant si pana la ceremonia de comemorare insasi.Oare nu a invatat nimeni din moartea aceasta, ca defapt... mergem toti la un moment dat? Nu inteleg de ce fetita lui a trebuit sa tina discursul acesta aproape impotriva vointei sale? Daca va uitati la acest filmulet de la ceremonie, se vede cum preocuparea rudelor din jurul fetitei era mai degraba spre a aranja microfonul si a face momentul sa arate cat mai bine la camera decat sa o consoleze pe fetita (probabil va fi un DVD cu ceremonia).


REALITATEA.NET - " A fost cel mai bun tată din lume" , a spus plângând fiica lui Michael Jackson

Vreau sa fiu clar inteles. Respect artistul, munca, viata. Dar as ramane la firesc.
Si ca oricat de mult ai urca in viata, in cariera... la un moment dat este un sfarsit. Si pentru cei de sus, e mai grea caderea. Pot sa zic ca, din acest punct de vedere, viata si moartea lui Michael Jackson a semanat mult cu viata si moartea lui Elvis Presley, un alt idol al omenirii...

1 comentarii:

ZuZu spunea...

Şi eu am preferat să nu scriu, fiindcă recunosc, n-am fost fan. Îi ştiu vreo 2-3 piese şi atât.
Însă sunt de acord cu tine: s-a exagerat. A fost prea de tot. Sa faci un show din moartea unui om mi se pare vulgar.

Uitandu-ma ieri la o bucata din show, nu mi-a venit sa cred cum se schimba valorile. Iisus dacă ar fi fostîn locul lui poate lumea nu l-ar aprecia atât. Şi observ că valorile sunt altele acum. Înainte aveam oameni care au schimbat lumea cu ideile lor, iar acum tratam ca pe un sfant un om care a avut doar o voce si-un stil de dans. Mi se pare nepotrivit.

Trimiteți un comentariu

Sunt foarte curios ce parere ai despre asta!
Astept comentariile tale.

Daca nu ai un cont Google si alegi sa scrii prin optiunea "Anonim", fii dragut(a) si scrie in paranteza numele tau la sfarsitul mesajului.

https://www.google.com/accounts/NewAccount

Arhiva completa

Top 10 postari