8 iul. 2009

Monumentul interzis (II) reactia preotului

Va povesteam cu cateva zile in urma despre Biserica Calvina din centrul orasului. Aceea care nu poate fi vizitata, desi e monument istoric... Ati vazut si filmuletul facut de Zamfir Pop
Si va promiteam ca voi duce impreuna cu Zamfir o campanie si nu o sa ne lasam pana nu vom vedea ca acest monument se deschide vizitatorilor: asta inseamna program de vizitare, date de contact, informatii pentru turisti. La actiune se alatura si Rares, asa ca putem avea pretenita ca ducem o campanie.

Ei bine, preotul Bisericii-monument a aflat despre filmulet si s-a aratat suparat si jignit de faptul ca Zamfir a indraznit sa puna un astfel de film pe internet. Vreau sa il anunt pe aceata cale ca imi iau eu acest pacat asupra mea, eu fiind cel care l-am dus in ispita de a face acest lucru.

Il rog sa citeasca aceasta postare si sa imi spuna cum crede ca m-am simtit eu in aceasta situatie?! Si daca va avea cumva impresia ca ma razbun pentru aceasta experienta, ii spun ca nu asta e motivul pentru care o fac, ci pentru ca vreau sa evit ca aceasta sa se mai intample pe viitor.

Pana la urma preotul a dat dovada de crestineasca buna intentie si a promis ca va pune un program de functionare, fara sa precizeze cand. Astept sa vad daca si cand se va intampla asta. Pentru ca avem pregatite si alte demersuri in cazul in care moenumentul va ramane interzis in continuare.

Va urma...

1 comentarii:

Anonim spunea...

Sfat: la primul link "Biserica calvină" ar fi bine să conectezi articolul despre biserică: http://zamfirpop.wordpress.com/2009/03/14/biserica-reformata-calvina-din-campia-turzii
Pe de-o parte, ai evita repretarea, pe de-alta, ai oferi şansa de informare celor care vin prima oară pe pagina ta.
Mă bucur că Rareş este dispus să se implice în "proiectul de deschidere spre public a unui monument istoric". Sper să fim un grup chiar mai mare atunci când vom reuşi să pătrundem în biserica pe care o "asediem" acum!

Trimiteți un comentariu

Sunt foarte curios ce parere ai despre asta!
Astept comentariile tale.

Daca nu ai un cont Google si alegi sa scrii prin optiunea "Anonim", fii dragut(a) si scrie in paranteza numele tau la sfarsitul mesajului.

https://www.google.com/accounts/NewAccount

Arhiva completa

Top 10 postari