5 aug. 2009

Concediu

Incepand de astazi nu o sa mai intru pe net pana.... nu stiu pana cand. Probabil dupa ce ma intorc din luna de miere. De acum voi fi extrem de ocupat din multe puncte de vedere asa ca o sa lipsesc de pe net.

Blogul nu intra in vacanta!

Am pregatit pentru voi cateva articole care o sa apara datorita minunatei inventii numite porgramarea articolelor. In perioada cat voi fi plecat, voi veti putea citi cateva articole despre persoane si locuri interesante din istoria orasului, cate ceva despre protectia consumatorului, dar vor fi si alte surprize, asa ca nu plecati nicaeri!

Cat eu sunt plecat, tu scrii pe blogul meu!

M-am gandit sa incerc o premiera pe blog: articole scrise de cititori! Cat eu voi fi plecat in concediu, tu te vei putea exprima pe blog. Va aparea in 14 August o postare goala (doar titlul si un mic text de provocare) pe care va trebui sa o completezi tu, cititor fidel al blogului! Subiectul va fi, evident, eveninentul verii in urbe, si anume Zilele Municipiului Campia Turzii. Te voi astepta sa povestesti tu cum a fost anul asta la Zile si cum te-ai distrat. Ce ti-a placut si ce nu ti-a placut. Cum a fost organizarea, cat de live a fost muzica si ce piese ti-au placut cel mai mult. Pentru cei care nu sunteti din zona, va astept sa spuneti cum vedeti voi ca ar trebui sa fie organizata o sarbatoare a unui oras sau ce e diferit in orasul vostru cand va petreceti.

Voi putea vedea cand ma intorc cine citeste si cine participa la blog.
Pana ne veom reciti "live", ramaneti prin preajma si... vacanta placuta.
Eu ma insor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Sunt foarte curios ce parere ai despre asta!
Astept comentariile tale.

Daca nu ai un cont Google si alegi sa scrii prin optiunea "Anonim", fii dragut(a) si scrie in paranteza numele tau la sfarsitul mesajului.

https://www.google.com/accounts/NewAccount

Arhiva completa

Top 10 postari