4 aug. 2009

Schimbul valutar nu mai e ce-a fost candva

Cand ai de schimbat valuta, de obicei te astepti ca operatiunea sa fie un lucru la fel de simplu si rapid ca si cheltuirea banilor de dupa. Asa se intampla pana acum, mai ales la casele de schimb valutar, unde rareori erai obligat sa arati un buletin.

Azi am vrut sa schimb la o banca si cand am spus ce vreau functionarului, mi-a inmanat un formular sa completez. M-am uitat lung si domnul de la ghiseu mi-a explicat ca exista o noua reglementare a BNR si ca acel formular e obligatoriu sa fie completat. Formularul este o declaratie prin care eu, subsemnatul, cu CNP-ul cutare, buletinul seria cutare, accept sa schimb din valuta x in valuta y la cursul de n. Mai scrii si cati bani dai si cati te astepti ca sa primesti. Deci trebuie sa ai un calculator la tine, daca nu esti prieten cu calculele rapide.

Cica aceasta e o masura prin care se incearca eliminarea tepelor pe care mai ales casele de schimb valutar le dau clientilor neatenti(fraieri). Adica declari ca stii in ce conditii schimbi si daca iti iei teapa, nu ai ce comenta.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Sunt foarte curios ce parere ai despre asta!
Astept comentariile tale.

Daca nu ai un cont Google si alegi sa scrii prin optiunea "Anonim", fii dragut(a) si scrie in paranteza numele tau la sfarsitul mesajului.

https://www.google.com/accounts/NewAccount

Arhiva completa

Top 10 postari