18 aug. 2009

Ziua nuntii

M-am hotarat sa fiu mai darnic si sa va mai arat cateva imagini de la nunta. Cine stie daca va mai vedea blogosfera asa mireasa frumoasa ;)



Piesa care se aude pe fundal este Carol Ann de Michael W. Smith. A fost cantata la intrarea in Biserica de membrii ai Orchestrei Betania. (Multumim, Vlad pentru organizare).
Cununia civila, dupa cum se poate vedea a fost in Campia Turzii, iar binecuvantarea am primit-o la Biserica Penticostala Betania.
Aranjamentel florale au fost asigurate de Floraria Cristina, iar de imortalizarea momentului s-a ocupat Radu Rusu.
Receptia a avut loc la restauranul Denis (pe care il recomandam).

Si inca ceva, de suflet: revazand pozele mi-am dat seama pentru a nu stiu cata oara... ce familii minunate avem... In acelasi timp am remarcat faptul ca intr-un astfel de moment e important sa ai prietenii aproape. Noi i-am avut, insa nu pe toti... iar pe celor care au lipsit (toti motivat) le-am simtit lipsa.

1 comentarii:

Zam Fir Pop spunea...

...
(Nu scriu mai mult, de vreme ce urmează să ştergi comentariile! exact ca Ovidiu ori Gelu?!)

Trimiteți un comentariu

Sunt foarte curios ce parere ai despre asta!
Astept comentariile tale.

Daca nu ai un cont Google si alegi sa scrii prin optiunea "Anonim", fii dragut(a) si scrie in paranteza numele tau la sfarsitul mesajului.

https://www.google.com/accounts/NewAccount

Arhiva completa

Top 10 postari