25 nov. 2009

Raspunsul Primariei la petitie

Asa cum observa si Zamfir, nu am mai avut activitate pe net in ultima vreme... Nu am scuza ca sunt ocupat, ci pur si simplu nu m-am simtit inspirat. Dar, in mod surprinzator, insasi Primaria Campia Turzii m-a facut sa revin.
Am primit raspunsul oficial la petitia pe care noi,impreuna am sustinut-o, "Nu aruncati la gunoi proiectul Eco Campia Turzii"

Din raspunsul Primariei, am inteles ca si instiutia este constienta si ingrijorata de modul in care este pus in practica proiectul si ca a hotarat sa inceapa un program-pilot prin care sa stimuleze pozitiv reciclarea. Asta inseamna ca nu vor neaparat sa dea amenzi, ci mai degraba sa premieze pe cetatenii constiinciosi si ecologici. Voi posta in curand detalii despre proiectul pilot initiat de Primarie.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Sunt foarte curios ce parere ai despre asta!
Astept comentariile tale.

Daca nu ai un cont Google si alegi sa scrii prin optiunea "Anonim", fii dragut(a) si scrie in paranteza numele tau la sfarsitul mesajului.

https://www.google.com/accounts/NewAccount

Arhiva completa

Top 10 postari