15 dec. 2009

Curatenie si Boney M

"Miros de cozonaci, impodobirea bradului, asteptarea lui Mos Craciun..." Asa descriu cei mai multi dintre noi notiunile cele mai dragi care amintesc de sarbatorile de iarna... Am ascultat de atatea ori cu drag pe unii vorbind despre acestea, dar mi-am dat seama ca mie personal nu imi trezesc prea mari emotii... Stiti ce imi spunea mie ca vine Craciunul? Doua lucruri: curatenia generala si colindele cu Boney M.
Am crescut intr-o familie mare, cu sapte baieti. Nu am avut surori care sa o ajute pe mama la sarcina titanica de a face curatenie in patru camere, dupa noua oameni. De cele mai multe ori, mie imi revenea sarcina de a bate covoare. Erau fratii mei cei care stergeau praful dupa mobile si era mama cea care spala geamurile. Nu ca nu ar fi fost curatenie si timpul anului, dar mirosul de proapsat, de perdele spalate, covoare aerisite si senzatia geamurilor curate ca lacrima pentru mine era intodeauna speciala si imi spunea ca vine, curand Craciunul.
Nimeni din casa nu ar fi fost in forma si cu chef de curatenie, daca in timpul acesteia, dintr-o combina muzicala cumparata din primul castig al fratelui meu cel mai mare, nu rasunau colinde. Aveam un CD original (cum altfel, pe vremea aceea) cu albumul de colinde al celor de la Boney M. Fara sa supar pe unii prieteni mai nationalisti, pentru mine acestea au ramas colindele adevarate, aproape de sufletul meu...
"White Christmas" e una din cantecele ce ar putea exemplifica cel mai bine aceasta postare. Auditie placuta!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Sunt foarte curios ce parere ai despre asta!
Astept comentariile tale.

Daca nu ai un cont Google si alegi sa scrii prin optiunea "Anonim", fii dragut(a) si scrie in paranteza numele tau la sfarsitul mesajului.

https://www.google.com/accounts/NewAccount

Arhiva completa

Top 10 postari